Kan ik nog iets toevoegen aan de bestelling?
Het is mogelijk om nog iets aan jouw bestelling toe te voegen mits jouw bestelling nog niet is verwerkt in ons magazijn. Als hij nog niet verwerkt is, dan kun je nog artikelen toevoegen aan een lopende bestelling zonder extra verzendkosten voor de aanvulling. Als je nog iets toe wilt voegen moet je zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling telefonisch contact met ons opnemen. Er wordt een nieuwe factuur meegestuurd waarop de uiteindelijke bestelling staat vermeld. Indien je al betaald hebt kan je het verschil in bedrag nog naar ons overmaken.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Als je een bestelling plaatst via www.deleuksteshop.nl, kun je bij het invullen van je gegevens je e-mailadres aangeven. Als je deze invult, krijg je automatisch een bevestigingsmail naar het door jou opgegeven e-mailadres. Vergeet dus ook niet jouw e-mailadres goed in te vullen! Mochten er zich bij het verwerken van jouw order onverhoopt nog bijzonderheden voordoen, dan krijg je per mail of telefoon bericht. Wanneer je per telefoon of e-mail bestelt, kunnen wij je op verzoek een orderbevestiging per post doen toekomen.
Heb je wel je e-mail adres ingevuld, maar toch geen orderbevestiging ontvangen?
Kan ik ook vanuit het buitenland bestellen?
Nee, helaas lukt dit nog niet
Kan ik bestellen zonder klantnummer / account?
Je kunt ook bij deleuksteshop.nl bestellen zonder account of klantnummer. Als je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, krijg je een eigen klantnummer. Ook als je jouw nummer niet bij de hand hebt of bent vergeten, kun je gewoon een bestelling plaatsen. Het helpt ons echter wel bij het snel verwerken van jouw bestelling. Je kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Als je een gedeelte of de hele bestelling wilt annuleren, neem dan contact zo snel mogelijk na het plaatsen van je bestelling met ons op. Als jouw bestelling al is ingepakt, kunnen we de bestelling niet meer annuleren. Je kunt de zending dan weigeren aan de deur of retour sturen. Dit laatste kan alleen na telefonisch overleg met een van onze medewerkers.
Is het mogelijk meerdere bestellingen samen te voegen?
Het is mogelijk om meerdere bestellingen samen te voegen, mits ze nog niet verwerkt zijn in ons magazijn. Via internet kun je bij het bestelproces in het veld ‘opmerkingen’ melden om hoeveel bestellingen het gaat. Het is niet mogelijk om de artikelen vervolgens per losse bestelling te verpakken, de samengevoegde bestelling zal dan als één bestelling worden behandeld. Hiervoor betaal je maar eenmaal de verzendkosten. Indien je beide bestellingen al betaald hebt ontvang je ook een creditnota. Het geld wat je teveel hebt betaald wordt binnen twee weken teruggestort op je rekening.
Kan ik een optie/reservering plaatsen?
Nee, helaas werken we met prijsafspraken met onze leveranciers en zijn onze aanbiedingen alleen een bepaalde periode geldig.
Op dit moment is het niet mogelijk bestelde artikelen te laten inpakken.
Moet ik voor een minimum bedrag aan artikelen bestellen?
Nee, er is geen minimum aantal artikelen of bedrag nodig om te bestellen.
Een artikel wat ik wil bestellen is niet meer op voorraad. Wat moet ik doen?
Ieder jaar doen wij ons uiterste best zo goed mogelijk in te kopen. Bepaalde artikelen blijken soms echter harder te lopen dan vooraf ingecalculeerd. Natuurlijk proberen wij deze artikelen opnieuw in te kopen, waarbij wij afhankelijk zijn van vele verschillende leveranciers en fabrieken. Zo kan het voorkomen dat bepaalde artikelen niet meer tijdig bij ons binnen komen.
Wij proberen zo goed mogelijk aan te geven of en wanneer een artikel weer bij ons op voorraad is.